Gratis levering ved ordre over 499 kr

Bestil inden

  • Timer
  • Min
  • Sek
  • Og få leveret i morgen
    (Odense inden for 45 min)
    Added to Cart
    0 vare(r) 0,00 DKK
    Din indkøbskurv er tom.

    Online-Kiosken.dk handelsbetingelser

    Generelle oplysninger

    Online-Kiosken.dk ApS

    CVR 34579334

    Adresse Jernbanegade 26 st 5000 - Odense C

    Mail: support@online-kiosken.dk

    Telefon: 77 34 85 81

     

    Betaling

    Hos Online-Kiosken.dk har du tre muligheder for betaling. Der kan enten betales via kortbetaling (Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mastercard Maestro, American express, JCB Cards), kontant ved levering eller med ViaBill faktura/delbetaling, du kan læse deres vilkår her.

    Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms

    Online-kiosken.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

    Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

     

    Levering

    Online-Kiosken.dk vil bestræbe sig på at levere dine varer inden for de angivet 45 minutter. (Max 4 km, ellers skal der forventes 1 times levering) 

    Online-Kiosken.dk kan i den forbindelse ikke drages til ansvar ved uforsete hændelser ( vejuheld, forkert adresse mm ) der skulle forsinke leveringen. 

    Online-Kiosken.dk leverer på nuværende tidspunkt kun inden 45 min i Odense - Til resten af landet vil ordren blive leveret med Post Danmark. 

    I ferier og på helligdage bør påregnes ekstra leveringstid.

    Ved udsolgt og/eller udgået varer, vil der blive leveret en erstaningsvare.

    Der kan foretages en bestilling på www.online-kiosken.dk alle ugens dage, på alle tidspunkter.

     

    Bestilles der uden for vores normale leveringstider som er:

    Mandag   17.00 - 22.00

    Tirsdag   17.00 - 22.00

    Onsdag   17.00 - 22-00

    Torsdag   17.00 - 23.00

    Fredag    17.00 - 00.00

    Lørdag    17.00 - 00.00

    Søndag   17.00 - 23.00

     

    leveres ordren ved førstkommende åbningstid.

    Leveringsgebyret på kr 20, bliver påregnet alle ordrer.

    20 kr i levering gælder kun post nr. 5000 alle andre post nr. i Odense er leveringsgebyret 40 kr. Er man ikke bosat i Odense, vil ordren blive sendt med Post Danmark for 49 eller 65 kr. leveringen kan da forventes efter 1-3 arbejdsdage.

    Er der ved ankomst ingen på adressen, vil vi forsøge at få kontakt pr telefon, kan vi stadig ikke få kontakt med kunden vil vi lægge ordren foran hoveddøren såfremt der er adgang til denne.

    Bestillingen skal senest være bestilt 15 min før luk. (gælder kun i Odense)


    Bestilling fra andre lande end Danmark:

    Online-Kiosken.dk levere gerne vare til andre lande end Danmark, der skal her regnes med en leveringstid på 5-7 arbejdsdage.

    Leveringsomkostningerne er på minimum 300 kr pr ordre.

    Ordren vil blive leveret med postdanmark.


    Fortrydelsesret 

    Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

    Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.  

    Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. 

    Meddelelsen skal gives ved Mail: support@online-kiosken.dk / Telefon : 77 34 85 81 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen.  

    I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  

    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

     

    Returnering

    Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

    Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

    Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. 

    Dette gælder for:  Køle og frostvarer. 

    Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 100.00

    Varer undtaget fortrydelsesretten

    Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

    1. Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter.
    2. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 
    3. Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved købsaftalens indgåelse og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af markedskonjunkturer, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på, 
    4. Levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner med undtagelse af abonnementsaftaler for levering af sådanne publikationer.

    Du mister din fortrydelsesret, hvis:

    1. du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige  årssager ikke er egnet til at blive returneret.
    2. du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.

    Fortrydelse af en del af købet:

    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.

    Bemærk: at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

    Varens stand, når du sender den retur:

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

    Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

    Tilbagebetaling af købsbeløbet:

    Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

    Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

    Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 

    Jernbanegade 26 st 

    5000 Odense C

    HUSK ORDRE NR

    Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale. 

    Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

     

    Reklamationsret

    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

    Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

    Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

    Varen sendes til:

    Jernbanegade 26 st - 5000 Odense C

    Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

     

    Persondatapolitik 

    For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

    Navn

    Adresse 

    Telefon.nr  

    E-mailadresse

    Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Online-kiosken Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

    Den dataansvarlige på www.online-kiosken.dk: Support Chef – Daniel Andersen 

    Som registreret hos Online-kiosken Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: support@online-kiosken.dk


    Klageadgang

    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 

    Online-Kiosken Aps

    CVR 34579334

    Adresse: Jernbanegade 26 st 5000 - Odense C

    Mail: support@online-kiosken.dk

    Telefon: 77 34 85 81

     

    Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

    Center for Klageløsning

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

     

    Handelsbetingelserne er senest opdateret 22.05.2017

    Mangler du standardfortrydelsesformular klik her og download

    Vent venligst ...